Bu Altcoin Puma ile Ortaklık Kurdu: Token Uçuşa Geçti!
3 mins read

Bu Altcoin Puma ile Ortaklık Kurdu: Token Uçuşa Geçti!

Küresel spor markası devi Puma, Web3 oyunlarındaki son ortaklığıyla Blockchain yolculuğuna devam ediyor. Puma’nın son ortaklığı, “ana akım kripto benimsenmesi” ve play-to-earn oyunları için çok önemli bir an. Bu gelişmenin ardından altcoin fiyatı yüzde 30’un üzerinde artış gördü.

Puma ortaklığıyla bu altcoin uçuşa geçti!

Alman ayakkabı şirketi, Web3 mobil oyunu UNKJD Soccer ile ortaklık kurdu. Bu ortaklık kapsamında, oyun içine Puma lisanslı içerik yerleştirecek. UNKJD CEO’su Tal Friedman’a göre, Puma ile ortaklık sayesinde UNKJD daha fazla oyuncu deneyiminin kilidini açmayı umuyor. Friedman, yeni ortaklığın Web3’ün potansiyelini vurgulayacağını söylüyor. Ayrıca, halkın benimsemesi için savaş açma potansiyeli olduğunu belirtiyor. Bu bağlamda Friedman, şu açıklamayı yapıyor:

Puma’nın katılımı, alana önemli bir güvenilirlik ve görünürlük kazandırarak kabulünü hızlandırıyor. Puma gibi köklü markalar Web3’ü benimsediğinde, Blockchain teknolojisi algısında nişten ana akıma doğru bir değişimin sinyallerini veriyor.

Kriptokoin.com’dan takip ettiğiniz üzere, piyasa bugün yeni bir ivme yakaladı. Dolayısıyla, pozitif atmosfer ve bu gelişmenin etkisiyle altcoin fiyatı dikey bir çıkış yaptı. UNKJD (MBS) fiyatı gün içinde seyrettiği 0,009778 dolar seviyesinden 0,01298 dolar seviyesine sıçradı. Token yazı sırasında da uçuşuna devam ediyordu. MBS, basın zamanında günlük bazda %30’un üzerinde artışla 0,01281 dolardan işlem görüyordu. Bu arada, tokenin işlem hacmi %173,6 gibi kayda değer bir artış gördü. Bu da yatırımcıların ve traderların tokene olan ilgisini yansıtıyor.

MBS günlük fiyat grafiği. Kaynak: CoinMarketCap

Web3 oyun ortamlarıyla entegrasyon “devam eden bir öncelik”

Ortaklık, yeni görünümlere ve oyunun kurallarını değiştiren becerilere sahip yeni Puma tabanlı karakterleri tanıtacak. Bu arada, ortaklık haberi, Puma’nın Puma Pass Non-Fungible Token (NFT) sahipleri için “dizginsiz erişim” sağlamak üzere inşa edilen ürün düşüşleri için “deneyimsel bir ev” olarak markalanan 3D metaverse deneyimi Black Station’ı başlatmasından üç ay sonra geldi.

Puma, Web3 oyunlarının sürükleyici dünyasındaki genişlemesini sürdürmek istiyor. Puma’nın gelişmekte olan pazarlama teknolojileri direktörü Ivan Dashkov’a göre, devam eden ortaklıklar ayakkabı holdingi için “devam eden bir öncelik” olmaya devam ediyor. Müdür, yaptığı bir açıklamada şunları söyledi:

İlgi çekici interaktif dijital alanlarda izleyicilerimizle etkileşim kurmaktan keyif aldığımız için oyun, her şeyi kapsayan kültürümüzün önemli bir parçası olmaya devam ediyor. Hem oyun hem de futbol alanında derin köklere sahip bir marka olarak, bu ortaklık bizim için hiç akıllıca değildi ve UNKJD Soccer ile kendimizi özdeşleştirmek için çok doğal bir uyumdu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir