İsviçre Saat Endüstrisi Federasyonu’nun açıkladığı veriler baz alındığında, bu dönemde Kuveyt, Kanada, Katar, İrlanda, Bahreyn, Avusturya ve Belçika gibi ülkeler Türkiye’nin gerisinde kaldı.
Pandemi döneminde, gelişmiş ülkelerdeki üst gelir grubunun harcama alışkanlıklarındaki değişim, lüks saatlere olan ilgiyi arttırdı. Bu artış, ikinci el saat piyasasını da canlandırdı. İsviçre, 2023 yılında 16,9 milyon adet kol saati ihraç ederek 25,5 milyar frank (30 milyar dolar) döviz girdisi elde etti. Saat başına ortalama ihracat fiyatı ise 1.775 dolar olarak kaydedildi. Saat alımlarında ABD başı çekerken, Çin en büyük ikinci pazar konumunda.
Türkiye’nin son iki yılda saat alımlarını yüzde 28,2 arttırması dikkat çekti.